• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Over Oh Oh Mama
  • Privacyverklaring
  • Scriptgirl.nl

Oh Oh Mama

voor nuchtere moeders met humor

  • Lifestyle
  • Kinderen&zo
  • Mama!
  • Shoppen
  • Baby’s
  • Zwanger

En toen kregen we opeens een gratis Frozen jurk

14/03/2017 Danielle Spoelstra Leave a Comment

Maandag kwam ik bij Bol.com twee schattige zomerjassen tegen voor mijn dochters. De volgende dag zou het afgeleverd worden. So far so good. Maar toen ik het pakket eenmaal had, zag ik dat er niet een jas inzat, maar een Frozen jurk. Ik mocht ‘m houden van Bol.com. Gratis en voor niets. 

En ja, die meiden hebben al een zomerjas van de H&M. Maar ze hebben daarbij – vooral de peuter heeft er een enorm talent voor – om lekker vies te worden na een dag buiten spelen. Nu is dat niet erg, maar het is niet handig als ze de volgende dag in een vieze jas naar school of het kinderdagverblijf moeten.

Zelfs in mijn soms niet al te schone wereld zijn er grenzen.

Want met vies bedoel ik ook heel erg vies. Hindert niets, daar zijn wasmachines voor uitgevonden. Alleen moet je dan wel even de tijd hebben om ze te wassen.

Vandaar de twee extra jasjes. Voor de peuter koos ik een donkerblauwe variant. Vooral omdat ik stiekem hoop dat het vuil daar minder op te zien is. Ik denk dat dit jammerlijk mislukt, maar je kunt het altijd proberen. De kleuter kreeg een roze bomberjackje. Prima.

Die twee exemplaren bestelde ik bij Bol.com. De volgende dag had ik ze al in huis. Althans, het pakket. Want inderdaad, het jasje van de peuter zat erin. Het roze jasje ontbrak. Wel zat er een prachtige Frozen jurk met cape in. Of all places kwam-ie hier. Bij mijn Frozen minnende meisjes die van verkleden hun hobby hebben gemaakt.

Ik besloot toch maar de hulp van Bol.com in te roepen. Per slot van rekening is een chat met een medewerker snel geopend. Aan de medewerker in de kwestie legde ik het probleempje uit. Bol.com cancelde vervolgens het roze jasje, het geld kreeg ik terug en ik mocht ‘m – met een code waardoor ik geen verzendkosten hoefde te betalen – weer bestellen. ‘Het jurkje mocht ik houden’, zei de vriendelijke medewerker. Ik hoefde ‘m niet terug te sturen.

Houden? Hoezo? Ik had mij al helemaal voorbereid om het feit dat ik ‘m even netjes terug zou sturen. Maar dat was niet nodig.

Ik sprong – vooruit denkbeeldig dan – een gat in de lucht. Dit was één van de betere vergissingen. Vooral omdat ik je kan verzekeren dat deze jurk en de bijbehorende cape váák gebruikt gaat worden. Dit was bijzonder lief van Bol.com.

En die jas? Die heb ik gewoon meteen weer besteld. Maar iets zegt mij dat die jurk nog meer in de smaak valt.

Related Posts:

  • Flu
    Hallo griep (daar was je alwéér)
  • 19221372 © Oleg312 | Dreamstime.com
    Schoolfoto's (en dat ging niet vanzelf)
  • inductie kookplaat
    Even wennen aan de nieuwe inductie kookplaat (we…
  • 3792538 © Tctomm | Dreamstime.com - reizen naar Amsterdam
    Ken je het verhaal van de vrouw en de twee dochters…

Shoppen Anna jurk, bol.com, Frozen, frozen jurk, gratis Frozen jurk

Reader Interactions

Geef een reactie Reactie annuleren

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Primary Sidebar

Over mij

Welkom! Ik ben Daniëlle. Blogger, moeder van 2 dochters, 1 hond en samenwonend met ‘vriendlief.’

Ook nog tv-junkie, boekenwurm en fan van ko(o)k(bo)e(ke)n. En kampioen tosti-maker. Denk ik.

Hier kun je zoeken!

Hier vind je OhOhMama op Social Media!

Facebook
Facebook
Twitter
Visit Us
Follow Me
Instagram

Nieuwste blogs!

  • Help, ik zit op Tiktok
  • De eerste Pasen zonder mijn vader
  • Help! De telefoon van de puber is kwijt
  • Wat een ramp: het tosti-ijzer ging kapot
  • Wat een fijne film: Binnenstebuiten 2

Zoeken

Categorieën

Archief

Copyright © 2025 · Daily Dish Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in