Met dank aan TikTok zijn afgelopen trends als fidget toys en juicy bombs mijn huis binnen geslopen, maar deze zomer kreeg ik te maken met een TikTok hype die ik wél leuk vind. Mijn oudste dochter wilde namelijk dolgraag naar de Franse parfumerie Sephora. En lieten we op vakantie in Frankrijk nou net dicht bij een Sephora zitten … Natuurlijk gingen we daar naartoe
Sephora
Voor de mensen die geen idee hebben wat de Sephora is? Dit is een Franse parfumerie-keten. Voorheen zaten ze ook in Nederland, maar je vindt ze nu vooral in Frankrijk. Mijn oudste dochter vertelde eerder dat Sephora vooral make-up merken verkoopt die je niet zo snel hier vindt. Denk aan Fenty (het make-up merk van Rihanna), Rare Beauty, Toofaced, Huda Beauty, Charlotte Tilbury … En dan hebben ze ook nog hun eigen Sephora lijnen die al even leuk zijn.
>> Check hier de webshop van Sephora
En ja, dat wordt namelijk énorm gepromoot op het fenomeen dat TikTok heet. Je merkt: ik ben goed voorgelicht door oudste dochter.
Vlakbij
Nog beter? In Frankrijk zaten we op een camping vlakbij een shopping mall met een Sephora vestiging. Je begrijpt dat we daar natuurlijk meteen naartoe moesten. Mijn oudste dochter had een heuse verlanglijst. Net als mijn jongste dochter die buitengewoon dol is op badderen, douchen en allerhande maskers.
Fijne producten
Ik weet het, het zijn de genen. Ik zag namelijk ook heel veel dingen die ik meteen fantastisch vond. Maar dat waren vooral de producten van Sephora zelf. Ik kocht heerlijke douchegel met een bijpassende bodylotion, oogcreme, dagcreme, lipmaskers, make-up en lipgloss. Het kostte een lieve duit, maar ik had er geen seconde spijt van.
Man, deze producten zijn zó goed. En ik ben nogal gevoelig voor verschillende huidproducten – denk uitslag, jeuk en andere leuke irritatie – maar deze producten zijn allemaal even fijn. En dat is ook wat waard.
Dat vonden de dochters trouwens ook. Oudste dochter was blij met haar blushers en make-up, terwijl jongste dochter iedere dag op vakantie een maskertje opsmeerde. Hebben ze natuurlijk helemaal niet nodig met die perzikhuidjes van ze, maar het is vooral het plezier van die producten gebruiken.
Snap ik wel.
Online kopen
We zijn er daarna nog een paar keer geweest. Niet alleen om te kopen, maar ook om te kijken. Tot groot plezier van de verkoopsters die het allemaal even grappig vonden. Ze vonden het zo leuk dat ze uitlegden dat we later in Nederland ook online op de site van Sephora konden bestellen, want er werd geleverd naar de ‘Pay-bas.’
We hebben meteen een account laten aanmaken. Maar dat zal je niet verbazen.
Als de producten van deze zomer opraken, bestellen we in de herfst gewoon weer een aantal nieuwe Sephora-producten. Heb ik nu al zin in. Soms zijn die trends op TikTok zo slecht nog niet.
Nu online een account. Wat wil Liv nog?
Geef een reactie