Vanmiddag was mijn oudste dochter aan het spelen met een vriendinnetje. Een uitgelezen mogelijkheid om thuis wat gezellige bordspelletjes te spelen met mijn jongste dochter. Helaas was dat niet bepaald een succes. … [Read more...] about Bordspelletjes spelen met mijn jongste dochter? Het was geen succes
Ganzenbord
Lekker een ouderwets potje Ganzenbord (wij doen het weer)
We speelden al Soggy Doggy en Wie is het hier in huis, maar het favoriete bordspelletje van dit moment is toch wel Ganzenbord. En hoewel het al een behoorlijk klassiek spelletje heeft het nog niets aan kracht ingeboet. … [Read more...] about Lekker een ouderwets potje Ganzenbord (wij doen het weer)
